luni, 4 martie 2013

Femeia cu farmec



farmecNoaptea și-a coborât mantia înstelată asupra orașului. O liniște monumentală se așterne și rar se mai aude câte un râs zgomotos din apartamentul de peste drum, cântecul indescifrabil al unui bețiv întârziat sau motorul turat la maxim al unei mașini cu mulți cai putere sub capotă.
Liniștea s-a stabilit și în casă, chicotelile nu se mai aud din camera alăturată, semn că ai mei năzdrăvani au adormit. În sfârșit eu cu mine însămi. Mă așez liniștită în fața oglinzii, obosită dar totuși dornică să fac ceva pentru mine. Cu mișcări ample îmi curăț tenul folosind produse din gama Farmec Natural. Oboseala mă face să cad parcă în visare. Mă uit uimită la imaginea reflectată în oglindă și mă surprind gândindu-mă într-o manieră filosofică la ce este femeia?...cu ce aș putea-o asocia?
Femeia= delicatețe, frumusețe, puritate, perfecțiune, farmec. Toți acești termeni definesc noțiuni abstracte și crearea unui sistem de evaluare al lor este practic imposibil de născocit. Dar oare cum ar arăta lumea dacă toate femeile ar fi catalogate și acceptate în societate după anumite criterii?!!! Probabil că pentru o perioadă de timp ar prima femeia 90/60/90, anorexică, sau femeia tunată, plină de silicon și botox așa cum a fost tendința ultimilor ani. Dar cum tot ceea ce este artificial distruge, sigur va fi îndepărtată destul de repede iar locul ei va fi luat de femeia naturală care știe să se bucure de viață, a cărui unic scop nu este frumusețea artificială a trupului și care probabil ar avea ca slogan   “ Îndrăgostește-te de viață “.
 timeline_farmec_natural_giulia
Sunt femeie, ce-i drept mă încadrez în categoria celor naturale, echilibrate, active dar cu respect de sine și știu foarte bine că oricât de frumoasă ai fi și oricât de mult te-ar ajuta gena tot trebuie să ai grijă de tine. Pentru că am schimbat prefixul am început să am grijă de ceea ce mănânc, asta ajută interiorul dar nu putem neglija exteriorul. Cremele pe bază de argan, gălbenele și aloe vera  fac minuni. Tot natura știe să ne fie alături. Doar natural vine de la natură , nu?!!
Pentru un moment îmi trece prin cap să încerc să mă încadrez și eu în prima categorie, dar femeia din oglindă se uită la mine cu o privire aspră, îmi arată degetul în semn de mustrare și parcă mă întreabă cu duritate: ce, nu îți place viața pe care o ai? E prea simplă și vrei să o complici fără nici un motiv? O operație o va atrage pe alta, rezolvarea unei imperfecțiuni va scoate alta în evidență. Tu ești frumoasă așa cum ești: naturală, plină de viață. Tot ce atingi tu parcă înflorește.
Cu o privire îngândurată  îmi dau seama că femeia din oglindă are dreptate și ca ideea ei să fie susținută îmi amintește și de Giulia, Ambasador gama FarmecNatural, o prezență feminină frumoasă dar naturală.
Dialogul continua, mâinile curățau cu atenție tenul de parcă ar fi fost programate să facă lucrul acesta cu o acuratețe desăvârșită. Deodată o voce mă trezește la realitatea liniștită din jurul meu:
-Frumoasa mea, nu vii la culcare?

                Acest articol este scris pentru SuperBlogSpring2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu