miercuri, 27 martie 2013

Zeiță în Corfu

Deja este sfârșitul lui martie. Cum nu este suficient că este încă frig, a mai și început să ningă. Să nu se înțeleagă că aș avea ceva cu zăpada, nu am, doar că eu iubesc mai mult căldura și aștept cu nerăbdare să arunc cojoacele de pe mine. Și pentru ca pachetul iernii să fie complet m-am ales și cu o doamnă gripă. Și nu vreau să par lipsită de respect dar mă străduiesc din răsputeri să o dau afară cu ceaiuri și medicamente, și cu câteva leacuri băbești. Ținând cont că a venit neinvitată sper să se simtă stânjenită și să plece repejor. 

DSC05990Dar până atunci îmi iau o cană de ceai fierbinte și mă bag în pat. Butonez telecomanda ca o babă plictisită ce caută telenovele sau știrile, numai că eu caut ceva mai interesant. În călătoria vizuală printre posturile T.V. mă opresc la unul despre călătorii. Atenția mi-a fost atrasă de o imagine mirifică. Apa limpede de culoarea turquoise, plaja acoperită de nisipul fin scăldată de soarele arzător parcă mă invitau într-o plimbare. Încet, încet m-am trezit deja întinsă pe nisipul fierbinte după ce mă scăldasem după placul inimii în apa limpede. Lângă mine, puțin afundată în nisip, zăcea o nucă de cocos. Era minunat: căldură, relaxare, liniște. Din geanta de plajă ieșea un colț de hârtie. Nedumerită o trag și mă uit la ea. Era un bilet pentru o croazieră în jurul insulei Corfu. Aha, deci mă aflu în Corfu. Dar oare cum am ajuns aici?!! Eram puțin derutată dar nu mai conta. Eram hotărâtă să profit de ce mi se oferă și curioasă îmi continui aventura. Un tip chipeș, numai pachețele, pachețele mă anunță că vaporul v-a pleca în 30 de minute și trebuie să mă pregătesc. Mă ridic, mă scutur de nisip și arunc pe mine rochia ușor transparentă din mătase vaporoasă.

Urcată pe vas, îmi caut un loc cât mai bun și comand un cocktail. Pălăria din paie, cu borul mare, îmi apăra ochii de soare și astfel reușeam să cuprind cu privirea toate frumusețile aflate pe uscat. vaporul era atât de frumos amenajat încât mă simțeam a o zeiță. Ghidul turistic care ne însoțea ne prezentase toate localitățile și punctele de atracție turistică de pe Corfu. Astfel, deși nu știam sigur cât mai aveam de stat în această minunată vacanță în Corfu, plănuiesc pentru zilele următoare să vizitez: mănăstirea Moni Theotokou, Centrul vechi din orașul Corfu, Fortul Vechi cunoscut si sub numele de Palaio Frourio, Neo Frourio numită și Noua Fortareata sau Noua Citadel, Palaia Anaktora, pentru că sunt atrasă și de Veneția, Palatul Achilleion, Palatul Sf Mihai si Sf. George și cine știe ce voi mai descoperi pe parcurs.

Deodată, simt că îmi curge ceva rece pe piept. Speriată mă ridic, vărsasem cana de ceai pe mine. Mă uit în jurul meu eram tot acasă, în pat, înfofolită de mama focului. Deci totul fusese un vis. Nu-i nimic, îl fac eu să devină realiate. În zilele următoare caut pe net ofertele agențiilor de turism. Găsesc la Agentia de turism Paralela 45, prețuri atractive iar oferta lor asigura și transportul cu Charter Corfu. Așa că la vară mă așteaptă o minunată excursie în Corfu.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlogSpring2013.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu